Портфолио

Назва навчальної теми

«Holidays in Britain

Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети

Англiйська мова. Тема «Свята та традиції»

Навчальні цілі

1. Вчитися планувати свій час і виконувати роботу згідно критеріїв оцінювання і вимог.
2.     Виробляти навички розподілу обов’язків.
3.     Збирати  інформацію за темою проекту.
4.     Навчатися користуватися довідковою літературою.
5.     Здобувати інформацію з різних джерел.
6. Розвивати уміння розуміти основний зміст різних публікацій.
7.     Розвивати уміння робити зв’язне повідомлення.
8.  Передавати основний зміст прочитаного, побаченого, висловлюючи своє ставлення до подій, про які йдеться.
Вік учнів, клас
       9-10 років, 4 клас

Стислий опис проекту

Основна ідея проекту полягає у розвитку в учнів навичок мислення, а саме: навчити учнів збирати інформацію, аналізувати та класифікувати її. Цей проект навчає учнів самостійно знаходити матеріал з теми, навчає застосовувати ці знання у житті, навчає конспектувати матеріал, працювати з літературою, комп’ютером, Інтернетом.  Отримавши завдання від вчителя, учні підготують свою власну презентацію, публікацію та веб-сторінку

Повний план вивчення теми

Опис оцінювання

До початку проекту оцінити готовність учнів до проектної діяльності, визначити їх інтереси й уподобання (презентація ідей проекту, бесіда). На початку проекту було проведено анкетування учнів за допомогою опитувальника, який дав змогу визначити рівень знань. Визначені навчальні потреби учнів за допомогою таблиці "Знаю - Хочу дізнатися - Дізнався". Протягом всього проекту учні самооцінювали свою діяльність, мали змогу отримувати методичну та консультативну допомогу вчителя при виконанні завдань. При оцінюванні даного проекту використовується  форма оцінювання презентації та публікації, з якою учні були ознайомлені на початку проекту. 

Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)


До початку проекту вчитель знайомить батьків та учнів з перевагами методу проектів, використовуючи  буклет. До началу проекту вчитель отримує дозвіл батьків на використання їхніми дітьми Інтернету.
За тиждень до початку роботи над проектом вчитель готує Презентацію. Презентація ідей проекту необхідна для виявлення уявлень та інтересів учнів. Перед учнями ставиться проблемне питання, формується мотивація роботи над проектом, відбувається розподіл завдань для груп, вчитель видає інструкції поведінки учнів у кабінеті. 
Учні об’єднуються у 3 рівні групи, використовуючи документ фасилітації :
1. «Англійці» - вивчають матеріал за темою «Свята та традиції» (1 тиждень), досліджують історію виникнення традицій, використовуючи мережу Internet, готуючи доклади та реферати(2 тиждень).
 2. «Українці» - вивчають відношення українських школярів до святкування українських свят (1 – 2 тиждень), відстежують це питання у мережі Internet та проводять опитування населення (3тиждень), розробляють кінцевий продукт проекту – електронну презентацію  за допомогою шаблону презентації та здійснюють обробку і аналіз результатів (3 тиждень).
3. «Експерти» - вивчають які традиції є спільними для українського та британського народу,підбивають підсумки роботи попередніх груп, роблять висновки ( 4 тиждень). 
1 тиждень - вчитель пояснює як саме учні будуть працювати над проектом. Ставить перед ними Ключові, Тематичні та Змістовні запитання.  Вчитель отримує Дозвіл батьків на використання учнями Інтернету. Таблиця ЗХД дає змогу виявити: що знають і чому хочуть навчитись учні, що для них цікаво. Публікація знайомить батьків та учнів з методом проектів. Здійснюється обговорення інформаційних джерел. Перед початком роботи з Інтернет - ресурсами, учні мають ознайомитися із Законом про авторське право та оформлюють список джерел.
2 тиждень: обрання теми, попередній пошук матеріалів. Створення плану проведення презентації,робота в групах, дослідження матеріалів бібліотек, Інтернет - ресурсів за даною темою. Учні складають план роботи в групах і прогнозують кінцевий результат.
3 тиждень: початок створення презентації,обговорення кращих проектів, проведення соціологічного опитування. Усі групи узагальнюють та систематизують результати опитування засобами електронних таблиць, ілюструють їх за допомогою діаграм. Учні готуються до захисту презентації.
4 тиждень: доопрацювання учнівських робіт;  проведення круглого столу, презентація та оцінювання учнівських проектів. Відбувається захист та обговорення проектів. Учитель оцінює й коментує роботу кожної групи та класу в цілому. На всіх етапах дослідження учні оцінюють свою роботу. 
      Цей проект буде соціально корисний, тому що виявляє актуальність збереження традицiй у сучасному житті. Мета цього проекту ознайомити дітей із традицiями святкування свят у Великобританiї, навчити дітей дбайливо ставитися до традицiй iнших кран, щоб уникнути непередбачених ситуацій у житті.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Чепурна Наталія Володимирівна

Фах, навчальний предмет

англійська мова

Навчальний заклад

Краснодонська міська гімназія

Місто\село, район, область

Краснодон

Контактні дані

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

1.12.-28.12.2013

Місце проведення тренінгу

Краснодон, Суходільськ

Тренери

Магомедова Юлія Петрівна
Жеребцова Светлана Володимирівна

Комментариев нет:

Отправить комментарий